Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Typiskt!

Av 2 tjock - 16 april 2012 11:29

Jag är på gång, helgen gick okej i alla fall. Ingen träning och nu har jag ont i halsen. men jag lyckades i alla fall hålla mig ifrån sambons godis. Det vill säga världens största gömma med godis. Svårt att hålla sig ifrån. Sjukt svårt. Men jag lyckades, så jäkla najs! Bra jobbat mig!


Nu ska jag hålla ut tills på torsdag då jag har min första invägning och sen tar vi en vecka till. Nu ska det fan gå alltså!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 2 tjock - 13 april 2012 13:37

Känner mig som en tönt sen jag gick med i viktväktarna. Helt plötsligt blev jag ett med alla medelålders tanter. Usch. ...

Av 2 tjock - 12 april 2012 11:18

Skrev nyss in mig på viktväktarna online. Jag behöver en push. Vågen visar upp upp och upp. Jag vill bara skrika stopp!! Sluta! Men ingen tvingar ju i mig mat och godis. Varför kan jag inte då bara sluta proppa i mig en massa mat? Vad är det för fel ...

Av 2 tjock - 5 april 2012 08:28

Igår trillade jag dit. Jag åt en massa godis på kvällen. Eller inte bara godis, kakor, smörgåsar och glass. Jag fattar inte varför det blir så. Jag står emot tills jag helt enkelt tappar kontrollen. Jag var trött och orkade inte röra mig ur soffan, g...

Av 2 tjock - 4 april 2012 17:53

Härligt att kommit en bit på vägen mot en slankare kropp och att må bättre. Men magen, som ni ser, är varken platt eller snygg.       Så jag ska då försöka ta mig i kragen. Inte lätt när sambon lämnade godis, choklad och cola efter sig innan...

Av 2 tjock - 3 april 2012 09:56


      Jag kan inte knäppa mina byxor länge. Idag fick jag ta tights och kjol istället, knappt att jag kom i kjolen heller. Fy fanken vad man känner sig ohet! Urk. Och när det är gos i soffan så är det sjukt jobbigt att behöva hålla in magen hela...

Presentation


Jag har blivit en tjockis. Dags att ändra på det. 28 år och tjockis.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards